I nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.
Oprócz tego, że nie mam weny totalnie. Nie mam też weny na życie ogólnie, jeśli to Was jakoś pocieszy.
Wrócę. Kiedyś. Tzn w tym roku. Obiecuję, że w tym roku, tak.
Oh, w jakim ja was miejscu zostawiłam, jestem złazłazłaaaa.
Ok, późno jest, zamykam się i wracam do sejwowania ludzi, niech moc będzie z Wami, czy coś.
Kocham Waaaas